Patrząc na KOLOSa najnowsze generacji można powiedzieć - taki właśnie powinien być SUV. Samochód bardzo dobrze został przyjęty przez klientów, bo pod każdy względem wypada ponadprzeciętnie dobrze.

ATRAKCYJNY DESIGN. Koleos ma wszystko to, co jest kanonem segmentu SUV: spory prześwit, muskularne nadkola, wyrazisty duży grill i przetłoczenia na masce. Sprawia wrażenie mocnego, solidnego i eleganckiego - zwłaszcza w najczęściej sprzedawanej najbogatszej wersji Initiale Paris.

NIEZAWODNY SILNIK. Pomimo złej prasy jakie mają diesle, Koleos jest zasilany silnikiem wysokoprężnym. Jest to silnik 2.0 dCi, uważany za jeden z najlepszych 2-litrowych silników w historii motoryzacji, znany od kilkunastu lat z takich samochodów jak Laguna, Espace, Latitude czy Koleos pierwszej generacji.

NAPĘD 4x4 / 4WD. Układ przeniesienia napędu na 4 koła to jedno z najlepszych rozwiązań, jakie można spotkać w tym segmencie, zaczerpnięte od Nissana. Samochód posiada system ALL MODE 4x4 oferujący 3 tryby pracy: AUTO (rozdział siły napędowej na koła przedniej i tylnej osi jest dostosowany do ich przyczepności, LOCK (na piach, błoto i śnieg) i 2WD (jazda ekonomiczna). Warto również zaznaczyć, że Koleos posiada świetnie zestrojone zawieszenie: ani zbyt sportowe (byłoby zbyt sztywne na off-road), ani zbyt miękkie (dzięki czemu jest przewidywalny w prowadzeniu przy dużych prędkościach na autostradzie).

AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW CVT / X-TRONIC. To dzięki niej Koleos jeździ bardzo płynnie. Dla tych, którzy od układu napędowego oczekują bardziej zdecydowanego charakteru stworzono tryb ręczny, przy użyciu którego dodatkowo można zwiększyć doznania z jazdy. Podczas spokojnej jazdy przełożenie zmienia się bardzo płynnie, bez jakichkolwiek skoków obrotów silnika, zapewniając maksymalną skuteczność (idealne rozwiązanie do jazdy miejskiej). Podczas dynamicznej jazdy, jeśli żądane przyspieszenie przekracza 50% możliwości auta, skrzynia biegów X-Tronic zachowuje się jak skrzynia automatyczna, ze zmianą obrotów silnika w momencie „zmiany przełożenia”.

Ten dopracowany, komfortowy i elegancki SUV najczęściej kupowany jest przez firmy. Najczęściej w leasingu.

promocyjnyleasingoperacyjny
od 101 %
Leasing ze zniżką na przeglądy i ubezpieczenie
  • Całkowity koszt od 101%
  • Opłata wstępna od 0%
  • Okres leasingu od 2 do 5 lat
  • Ubezpieczenie GAP i/lub ubezpieczenie leasingu
  • Gwarantowana stała rata
  • Promocyjne stawki ubezpieczenia
najem długo- terminowy
Renault Business Plan
Jedna rata - wiele korzyści
  • Finansowanie samochodu
  • Przeglądy okresowe
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • Wymiana części eksploatacyjnych
  • Gwarantowany samochód zastępczy
  • Promocyjne stawki ubezpieczenia