UWAGA - CZAS TO PIENIĄDZ

Uszanuj proszę mój czas i czas obsługiwanych przeze mnie Klientów. Pracuję w salonie prowadząc cały proces sprzedaży i finansowania - od momentu prezentacji samochodu, aż po jego wydanie. Jeżeli tylko chcesz sprawdzić cenniki samochodu i gdybać, co by było gdybyś założył firmę i wziął samochód w leasingu - proszę nie dzwoń i nie wypełniaj formularza kontaktowego. W ten sposób nie marnujesz czasu innych Klientów, którzy w tym czasie oczekują szybkiej i sprawnej obsługi.

Dzwoniąc do mnie lub wypełniając formularz kontaktowy dajesz mi wyraźny sygnał, że będziemy rozmawiali o konkretnej sprawie związanej z zakupem i finansowaniem samochodu. Przypominam, że Departament Obsługi Klienta (sprawy takie jak: wymiana dowodu rejestracyjnego, ponowne wysłanie faktury, wysłanie polisy, zmiana harmonogramu spłat, zgubione dowody rejestracyjne) pracuje w godz. 9-15 od poniedziałku do piątku. Możesz się z nim skontaktować dzwoniąc na numer +48 22 541 13 80.

Mało który samochód jest kupowany przez tak wielu różnych odbiorców dla tak wielu różnych zastosowań. Kupują go taksówkarze, by wozić swoich pasażerów. Kupują go firmy budowlane by dowozić pracowników do pracy. Kupują go firmy transportu osób na potrzeby realizowania ekspresowych i dalekobieżnych tras. Kupują go samorządy by zapewnić transport niepełnosprawnych (homologowana zabudowa). W końcu kupują go wielodzietne rodziny... Renault Trafic to wyznacznik standardu w swojej klasie.

Jakie powinno być narzędzie do pracy? Funkcjonalne, solidnie wykonane, proste w obsłudze i tanie zarówno w zakupie jaki i w eksploatacji. Taka jest właśnie Dacia Dokker VAN - najbardziej przystępna cenowo kompaktowa furgonetka.

Patrząc na KOLOSa najnowsze generacji można powiedzieć - taki właśnie powinien być SUV. Samochód bardzo dobrze został przyjęty przez klientów, bo pod każdy względem wypada ponadprzeciętnie dobrze.

ATRAKCYJNY DESIGN. Koleos ma wszystko to, co jest kanonem segmentu SUV: spory prześwit, muskularne nadkola, wyrazisty duży grill i przetłoczenia na masce. Sprawia wrażenie mocnego, solidnego i eleganckiego - zwłaszcza w najczęściej sprzedawanej najbogatszej wersji Initiale Paris.

NIEZAWODNY SILNIK. Pomimo złej prasy jakie mają diesle, Koleos jest zasilany silnikiem wysokoprężnym. Jest to silnik 2.0 dCi, uważany za jeden z najlepszych 2-litrowych silników w historii motoryzacji, znany od kilkunastu lat z takich samochodów jak Laguna, Espace, Latitude czy Koleos pierwszej generacji.

NAPĘD 4x4 / 4WD. Układ przeniesienia napędu na 4 koła to jedno z najlepszych rozwiązań, jakie można spotkać w tym segmencie, zaczerpnięte od Nissana. Samochód posiada system ALL MODE 4x4 oferujący 3 tryby pracy: AUTO (rozdział siły napędowej na koła przedniej i tylnej osi jest dostosowany do ich przyczepności, LOCK (na piach, błoto i śnieg) i 2WD (jazda ekonomiczna). Warto również zaznaczyć, że Koleos posiada świetnie zestrojone zawieszenie: ani zbyt sportowe (byłoby zbyt sztywne na off-road), ani zbyt miękkie (dzięki czemu jest przewidywalny w prowadzeniu przy dużych prędkościach na autostradzie).

AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW CVT / X-TRONIC. To dzięki niej Koleos jeździ bardzo płynnie. Dla tych, którzy od układu napędowego oczekują bardziej zdecydowanego charakteru stworzono tryb ręczny, przy użyciu którego dodatkowo można zwiększyć doznania z jazdy. Podczas spokojnej jazdy przełożenie zmienia się bardzo płynnie, bez jakichkolwiek skoków obrotów silnika, zapewniając maksymalną skuteczność (idealne rozwiązanie do jazdy miejskiej). Podczas dynamicznej jazdy, jeśli żądane przyspieszenie przekracza 50% możliwości auta, skrzynia biegów X-Tronic zachowuje się jak skrzynia automatyczna, ze zmianą obrotów silnika w momencie „zmiany przełożenia”.

Ten dopracowany, komfortowy i elegancki SUV najczęściej kupowany jest przez firmy. Najczęściej w leasingu.

Idea "dwa w jednym" znajduje swoje odzwierciedlenie w wielu produktach. W elektronice występują tzw. komputery konwertowalne o funkcjonalności laptopa i tabletu. W kosmetyce można spotkać w jednej tubie szampon z odżywką. A w motoryzacji występują samochody osobowo-dostawcze. Taki jest właśnie Renault Master furgon w wersji brygadowej.

Mastery brygadowe występują jako 6-osobowe i 7-osobowe, gdyż zabudowa kabiny II rzędu pozwala podróżować wygodnie i bezpiecznie trzem lub czterem osobom. Zabudowa 3-miejscowa pozwala na zastosowanie szerszych foteli oraz zintegrowanych lub indywidualnie regulowanych podłokietników. Zabudowy 4-miejscowe są zalecane do podróży na krótszych odcinkach. W większości przypadków podłoga II rzędu umieszczona jest na podeście, co pozwala pod podłogą przewozić długie przedmioty, takie jak profile stalowe, rury czy drabiny. Dodatkowym atutem jest fakt, że pasażerowie II rzędu siedzą na tym samym poziomie co pasażerowie jadący z przodu. Zgodnie z wymogami prawa standardem są 3-punktowe pasy bezpieczeństwa. Najczęściej stosowana jest stała i szczelna ścianka działowa pomiędzy częścią pasażerską i bagażową, co ułatwia utrzymanie wnętrza w czystości.

Wygląda nowocześnie i solidnie. Po wertepach jeździ o wiele lepiej niż 2 razy droższe samochody. Komfortem wnętrza w bogatszych wersjach tylko nieznacznie ustępuje pojazdom Renault. Cennik od lat wygląda wyjątkowo przystępnie. To najkrótsza charakterystyka naszego bestsellera.

Na wielu rynkach, w tym w Polsce, Dacia Duster jest najpopularniejszym SUV-em. Wielu twierdzi, że to za sprawą bardzo przystępnych cen. To prawda. Jak na SUV-a za Dustera należy zapłacić niewiele i pod tym względem samochód praktycznie nie ma konkurencji. Jakby jednak nie patrzeć, to na ten samochód trzeba wydać te kilkadziesiąt tysięcy zł (mniej więcej tyle samo co za Renault Captur czy Renault Megane), więc co sprawia, że Duster kupowany jest tak często?

Najnowsza Dacia Duster to połączenie połączenie atrakcyjnego wzornictwa, komfortu i terenowych właściwości. Dzięki całkowicie zmienionemu designowi nadwozia Dacia Duster stwarza poczucie mocy i solidności. W przeprojektowanym wnętrzu wykorzystano materiały lepszej jakości, przez co jest ono bardziej komfortowe i ergonomiczne. Pojawiły się też nowe elementy wyposażenia występujące dotąd tylko w samochodach Renault, jak np. czujnik światła, automatyczna klimatyzacja, automatyczna 2-sprzęgłowa skrzynia biegów EDC czy karta "Hands Free". Praktycznie nie zmieniono tego, co od lat uchodzi za jedno z najlepszych rozwiązań w segmencie - napędu 4x4. Wszystko to sprawia, że Ducia Duster jest wszechstronnym SUV-em, który sprawdza się zarówno w użytkowaniu rodzinnym jak też firmowym. To właśnie dla tej drugiej grupy odbiorców (rolników, geodetów, budowlańców, leśników itd.) oferujemy firmowe finansowanie.

promocyjnyleasingoperacyjny
od 101 %
Leasing ze zniżką na przeglądy i ubezpieczenie
  • Całkowity koszt od 101%
  • Opłata wstępna od 0%
  • Okres leasingu od 2 do 5 lat
  • Ubezpieczenie GAP i/lub ubezpieczenie leasingu
  • Gwarantowana stała rata
  • Promocyjne stawki ubezpieczenia
najem długo- terminowy
Renault Business Plan
Jedna rata - wiele korzyści
  • Finansowanie samochodu
  • Przeglądy okresowe
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • Wymiana części eksploatacyjnych
  • Gwarantowany samochód zastępczy
  • Promocyjne stawki ubezpieczenia